VL SZIVATTYÚ KFT.
+36-29-320-150 Tel.: 06-29/320-150
Kapcsolatfelvétel E-mail: info@vlbt.hu
https://www.szivattyuwebaruhaz.hu/gfx/logo.pngVL Szivattyú Kft.+36-29-320-150info@vlbt.hucustomer support
Szivattyuwebaruhaz.hu

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Áruházunkban kétféle szállítási mód közül választhat:
- Személyes áruátvétel
- Futárszolgálattal történő szállítás

Személyes áruátvétel
Bár a futárszolgálattal történő szállítás lényege éppen az, hogy kényelmesen, "karosszékünkből" tudunk vásárolni mindenféle utazás nélkül. Néhány esetben azonban amennyiben szeretnénk meggyőződni a termék(ek) sértetlenségéről, illetve további információhoz, segítséghez jutni akkor ez a fajta áruátvétel számunkra a legmegfelelőbb. Ez esetben a megrendelt termék(ek) telephelyünkön előre összekészítve várják. Telephelyünkön fizetési lehetőség nincs!

Futárszolgálattal történő szállítás
Futárszolgálattal a Magyar Köztársaság határain belül egységes díjjal, súlyalapú számítást figyelembe véve tudunk szállítani! Külföldre történő szállítást nem vállalunk (fejlesztés alatt)! Rendszerünk nem teszi lehetővé, illetve nem is vállalunk postai úton történő szállítást!
Szerződés alapján az a GLS Hungary Kft., a Pnnon XP Kft. vagy a TLS Express Kft. közreműködésével történik a szállítás. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, szombati kiszállítást nem vállalunk. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárnak nem kötelessége kiszállítás előtt telefonon a csomagátvétel időpontját egyeztetnie, kiszállításról a futárcégek SMS-ben, telefono vagy e-mailben értesítik.

Az így leadott rendeléseket a beérkezés sorendjében teljesítjük az alábbi ütemezés szerint:
Az Ön által elküldöt megrendelést "A" napon megkapjuk. Mi "B" napon összekészítjuk a megrendelt terméket(eket) és átadjuk a futárszolgálatnak. A megrendelt termékeket Ön "C" napon átveheti.

Előfordulhat, hogy amennyiben az Ön által elküldött rendelést "A" napon délelőtt 10 óráig megkapjuk, akkor azt kapacitásunk fügvényében akár már "B" napon átveheti! Mivel ezt nem tudjuk 100%-osan garantálni ezért az ebből fakadó bármilyen felelősséget vagy kárigényt nem érvényesíthet velünk szemben!

Amenyiben Ön nem tudja valamilyen okból (pl. nem tartózkodik otthon) átvenni a csomagot a futár egy értesítőt hagy Önnek, melyen fel van tüntetve a szállító elérhetősége. Ez esetben a futár egy Önnel előre egyeztetett időpontban átadja a csomagot.

Csomagsérülés esetén
Csomagjainkat egyedi emblémás cimkével illetve az emblémánkkal elátott ragasztószalaggal, az Ön nevét és címét tartalmazó cimkével ragasztjuk le. Ez garantálja, hogy a csomagot szállítás közben nem bontották fel.
Amennyiben a cimke, ragasztószalag vagy a csomag láthatóan sérült vagy felbontott a csomagot kérjük ne vegye át hanem az Ön számára költségmentesen küldje vissza. Ebben az esetben Önt semmilyen plusz költség nem terheli és megrendelését rövid időn belül újra teljesítjük.

A termékeket úgy csomagoljuk, hogy azok szállításkor ne sérüljenek. Kérjük, hogy a csomag átvételekor a futár jelenlétében ellenőrizze a megrendelt termék(ek) sértetlenségét. Amennyiben sérülés tapasztalható a futár az Ön jelenlétében jegyzőkönyvet vesz fel és a csomagot nem kézbesíti Önnek. Ebben az esetben megrendelését rövid időn belül újra teljesítjük.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag átvétele után semmilyen reklamációt a szállítással, sérüléssel kapcsolatban nem áll módunkban elfogadni. Ekkor a vonatkozó kárfelelőségünk megszűnik, és átszáll Önre, a vevőre.

Szállítási határidő
Áruházunkban minden terméknél fel van tüntetve a szállítási határidő, de ez az információ csak tájékoztató jellegű. A "Raktáron" történő szállítási határidővel megjelölt termékeket azonnal tudjuk szállítani, amennyiben az valóban van is raktárkészleten. A "Csak megrendelésre" történő szállítási határidővel megjelölt termékek esetében feltüntetjük a várható szállítási időt is, melyet hetekben adtunk meg. Ez azonban csak tájékoztatásra szolgál nem jelenti azt, hogy a feltüntetett határidőn belűl tudjuk szállítani a megrendelt terméket, de mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a feltüntetett határidőn belül rendelkezésre álljon a megrendelt termék(ek). Ezért az ebből fakadó bármilyen felelősséget vagy kárigényt elhárítunk magunkról! Ilyen termék(ek) rendelése esetén email-en vagy telefonon keresztül mindig tájékoztatjuk a várható beérkezésről mely függ attól, hogy az adott gyártónál van-e rendelésünk, illetve ha megérkezett a megrendelt áru akkor arról értesítjük Önt. A "Raktárról előfordulhat kérjük érdeklődjön" történő szállítási határidővel megjelölt termékek előfordulhatnak raktárkészleten, ezért kérjük amennyiben ilyen terméket választ akkor elérhetőségeinken keresztül vegye fel velünk a kapacsolatot, hogy pontosan tudjuk tájékoztatni, hogy a kiválasztott termék esetleg raktáron van-e, vagy mi a várható szállítási ideje. Fenntarjuk azon jogunkat, hogy amennyiben olyan terméket választ ami nincs raktáron, akkor ajánlatot tegyünk megegyező vagy hasonló paraméterekkel rendelkező termék ajánlására. Természetesen amennyiben ajánlatunkat nem fogadja el, úgy az eredeti terméket fogjuk az Ön részére biztosítani.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Személyes áruátvétel esetén előszőr a webáruházban kell megreendelni és kifizetni a termék(ek)-et, telephelyünkön fizetési lehetőség nincs!

Futárszolgálattal történő szállítás esetén a megrendelt termék(ek) ellenértékét készpénzben/bankkártyával a futárnak kell kiegyenlíteni. Ha Ön a futárnak nem fizet úgy a csomagot nem adja át Önnek. Ez esetben rendelését töröljük és az ezáltal nekünk okozott kár megtérítését követelni fogjuk Öntől. 

Bankkártyával/előre utalással (100.000 Ft kosárérték felett)/ azonnali utalással (instant transzfer) webáruházunkban.

Átutalásos, kivéve az alábbi két esetet:

Ha a rendelés összege eléri a bruttó 200.000 Ft-ot

Mivel áruházunkban nagy értékű termékek is megvásárolhatóak, ezért bruttó 200.000 Ft-ot elérő vagy azt meghaladó rendelése esetén a teljes összértékről, 3 napos fizetési határidővel átutalásos előlegszámlát küldünk! Csak a számla összegének határidőre történő kifizetése után tekintjük érvényesnek a megrendelést, ellenkező esetben töröljük a megrendelést és a kiküldött számlát sztornírozzuk!

Ha a rendelés összege eléri vagy meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot 

Ebben az esetben előre kell fizetni. A teljes összegről egy 3 napos fizetési határidővel megjelölt átutalásos számlát állítunk ki. Csak a számla összegének határidőre történő kifizetése után tekintjük érvényesnek a megrendelést, ellenkező esetben töröljük a megrendelést és a kiküldött számlát sztornírozzuk és rendeléstörlési díjat számítunk fel az ÁSZF-ünk 7.1 pontja szerint!

Átutalásos fizetés csak bruttó 100.000 Ft feletti megrendelés esetén választható, ezen megrendelési érték alatt csak utánvéttel/bankkártyával vagy a webáruházban bankkártyával/azonnali utalással (SimplePay Instant Transzfer) van lehetőség fizetni!


Fizetőeszköz 

Személyes átvételkor vagy futárszolgálattal történő szállítás esetén is csak kizárólag Ft-ot (HUF) tudunk elfogadni! Más valutával történő fizetésre nincs mód!

A webáruházunkban feltüntetett árak áfával növelt egységárak!

GARANCIA

A VL Szivattyú Kft. webáruházban új és használt termékek termékek kerülnek értékesítésre. 
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003. (IX.22.) sz. Korm.rendeletben, valamint a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak, azon túlmenően pedig a gyártók által vállalt jótállási feltételek az irányadóak. A hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időtől eltérő szavatosság, illetve annak időtartama az adott áru mellett található. 
A szavatossági, jótállási igény érvényesítésének helye az VL Szivattyú Kft. központja és szakkereskedései, valamint a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizek. A garancia a termékhez tartozó garanciajegy bemutatásával érvényesíthető. 
A VL Szivattyú Kft. a megvásárolt termék(ek)et csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak vagy bizonyítottan a szállítás során sérültek meg. 
A VL Szivattyú Kft. külön felhívja Megrendelő figyelmét arra, hogy a VL Szivattyú Kft. felelőssége a közvetlen kárra korlátozódik. A kártérítési igények a kár kifogástalan bizonyításának előfeltétele mellett, a számlázott hibás áru értékének mértékére korlátozódik. 
Mennyiségi kifogás kizárólag az áru átvételekor tehető, a mennyiségi eltérés jegyzőkönyvben történő rögzítésével.

Vevőszolgálat

Amennyiben bármilyen kérdése, panasza, garanciális problémája felmerülne, azt az alábbi elérhetőségeken jelezheti:

E-mailen:
info@vlbt.hu 

Cím:
VL Szivattyú Kft.
2225 Üllő Bimbó u. 4. (személyes ügyfélfogadás nincs)

Telefon:
06-29-320-150, 321-160 (csak információ nyújtása)

Garancia

A nettó 10.000 Ft-ot meghaladó új termékeinkre, a törvényben meghatározott jótállást vállalunk fogyasztók részére (cégek részére ettől eltérő időtartamot), mely a termék(ek) melett lévő Jótállási jeggyel (2022.10.17-től elektronikus formában bocsátunk ki jótállási jegyet és gépkönyvet) és/vagy számlával érvényesíthető cégünknél a saját import termékeinkre vonatkozóan. Más gyártók termékeire a termék mellé adott jótállási jegyen/számlán találnak a jótállásra vonatkozó információt.

A jótállás időtartama fogyasztó (magánszemély) részére:
  • 10 000 forint - 100 000 forint összegű eladási ár esetén 1 év,
  • 100 001 forint - 250 000 forint összegű eladási ár esetén 2 év,
  • 250 001 forint összegű eladási ártól 3 év.

Nem fogyasztó (Bt., Kft., Rt., Ev., őstermelő, stb.) esetén 10 000 forint feletti összegű eladási ár esetén 1 év.

Használt termékein esetében a garancia időtartama 3-6 hónap a terméktől függően, de ez minden esetben megtalálható a jótállási jegyen!

Nem garanciális termékek:

A nettó 10.000 Ft-ot meg nem haladó termékekre - még tartós használati cikk esetén sem - a törvényben meghatározottak szerint nem vonatkozik jótállási kötelezettség, továbbá az alkatrészekre sem vonatkozik jótállási kötelezettség.

Nem visszavehető/cserélendő termékek:

Csúszógyűrűs tömítést - mely alkatrésznek minősül - a termék kialakítása és sérülékenységére tekintettel nem áll módunkban sem kicserélni, sem visszavásárolni még téves rendelés esetén sem! 

Élelmiszeripari gépek esetén - higiéniás biztonsági okok miatt - nem áll módunkban sem kicserélni, sem visszavásárolni még téves rendelés esetén sem! 

Medence termékek esetén (pl. medence, takaró, szolár fólia, gépészet, stb. minden olyan termék ami a medence vizével érintkezik) - higéniás biztonsági okok miatt - nem áll módunkban sem kicserélni, sem visszavásárolni még téves rendelés esetén sem! 

Hidrofor és tágulási tartályok membránjai - higéniás biztonsági okok miatt - nem áll módunkban sem kicserélni, sem visszavásárolni még téves rendelés esetén sem! 

Bármilyen alkatrész (pl. szivattyú alkatrész, stb.) nem áll módunkban sem kicserélni, sem visszavásárolni még téves rendelés esetén sem! 

VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

A Fogyasztó a 45/2014 Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól, kivéve a nem visszavehető termékek. Ebben az esetben a VL Szivattyú Kft. köteles a Fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Fogyasztót terhelik.

Az VL Szivattyú Kft. kizárólag sérülésmentes, nem beépített vagy beszerelt, vagy bármilyen módon kipróbált, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni, valamint követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A 45/2014 Korm. rendelet alapján a Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan áru esetén, amelynek ára a pénzpiac VL Szivattyú Kft. által nem irányítható ingadozásától függ, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

A vásárlási információ nem szabályzott kérdéseiben az ÁFSZ rendelkezéseit kell figyelembe venni mely elengedhetetlen része a vásárlási információknak. További elválaszthatatlan részét képezi a Vásárlási Információknak a Szállítási információkban írt egyéb feltételek, különösen a szállítási határidők és díjjak tekintetében!