Futárszolgálattal történő szállítás
Futárszolgálattal a Magyar Köztársaság határain belül egységes díjjal,
súlyalapú számítást figyelembe véve tudunk szállítani! Külföldre történő
szállítást nem vállalunk (fejlesztés alatt)! Rendszerünk nem teszi lehetővé,
illetve nem is vállalunk postai úton történő szállítást!
Szerződés alapján a GLS Hungary Kft, TLS Express Kft, Panonn XP Kft. közreműködésével történik a szállítás!
Az így leadott rendeléseket a beérkezés sorendjében teljesítjük az alábbi
ütemezés szerint:
Az Ön által elküldött megrendelést "A" napon megkapjuk. Mi
"B" napon összekészítjük a megrendelt terméke(ket)t és átadjuk a
futárszolgálatnak. A megrendelt termékeket Ön "C" napon átveheti. A
40 kg-nál súlyosabb termékek esetén a szállítási határidő 48-72 óra!
Előfordulhat, hogy amennyiben az Ön által elküldött rendelést "A"
napon délelőtt 10 óráig megkapjuk, akkor azt kapacitásunk függvényében akár már
"B" napon átveheti (kivéve a 40kg feletti csomagok)! Mivel erre
nem tudunk 100%-os garanciát vállalni, ezért az ebből fakadó
bármilyen felelősséget vagy kárigényt nem érvényesíthet velünk szemben! Erre csak a szezonon kívűl (ősztől-tavaszig) van lehetőség, szezonban több nap is lehet a megrendeléstől számítva, amíg kézhez kapja a megrendelését.
Amennyiben Ön nem tudja valamilyen okból (pl. nem tartózkodik otthon)
átvenni a csomagot a futár egy értesítőt hagy Önnek, melyen fel van tüntetve a
szállító elérhetősége. Ez esetben a futár egy Önnel előre egyeztetett
időpontban átadja a csomagot.
Csomagsérülés esetén
Csomagjainkat egyedi emblémás címkével illetve az emblémánkkal ellátott
ragasztószalaggal, az Ön nevét és címét tartalmazó címkével ragasztjuk le. Ez
garantálja, hogy a csomagot szállítás közben nem bontották fel.
Amennyiben a címke, ragasztószalag vagy a csomag láthatóan sérült vagy
felbontott a csomagot kérjük ne vegye át hanem az Ön számára költségmentesen
küldje vissza. Ebben az esetben Önt semmilyen plusz költség nem terheli és
megrendelését rövid időn belül újra teljesítjük.
Csomagoláskor a környezetvédelem jegyében újrahasznosítjuk a használt dobozokat, ezért pl. cipősdobozban is küldhetünk terméket vagy teljesen, a rendelt terméktől eltérő dobozban.
A termékeket úgy csomagoljuk, hogy azok szállításkor ne sérüljenek. Kérjük,
hogy a csomag átvételekor a futár jelenlétében ellenőrizze a megrendelt
termék(ek) sértetlenségét. Amennyiben sérülés tapasztalható a futár az Ön
jelenlétében jegyzőkönyvet vesz fel és a csomagot nem kézbesíti Önnek. Ebben az
esetben megrendelését rövid időn belül újra teljesítjük.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag átvétele után semmilyen
reklamációt a szállítással, sérüléssel kapcsolatban nem áll módunkban
elfogadni. Ekkor a vonatkozó kárfelelőségünk megszűnik, és átszáll Önre, a
vevőre.
Szállítási határidő
Áruházunkban minden terméknél fel van tüntetve a szállítási határidő, de ez
az információ csak tájékoztató jellegű. A "Raktáron" történő
szállítási határidővel megjelölt termékeket azonnal tudjuk szállítani,
amennyiben az valóban van is raktárkészleten. A "Csak megrendelésre"
történő szállítási határidővel megjelölt termékek esetében feltüntetjük a
várható szállítási időt is, melyet napokban vagy hetekben adtunk meg. Ez
azonban csak tájékoztatásra szolgál nem jelenti azt, hogy a feltüntetett
határidőn belül tudjuk szállítani a megrendelt terméket, de mindent elkövetünk
annak érdekében, hogy a feltüntetett határidőn belül rendelkezésre álljon a
megrendelt termék(ek). Ezért az ebből fakadó bármilyen felelősséget vagy
kárigényt elhárítunk magunkról! Ilyen termék(ek) rendelése esetén email-en vagy
telefonon keresztül mindig tájékoztatjuk a várható beérkezésről mely függ
attól, hogy az adott gyártónál van-e rendelésünk, illetve ha megérkezett a
megrendelt áru akkor arról értesítjük Önt. A "Raktárról előfordulhat
kérjük érdeklődjön" történő szállítási határidővel megjelölt termékek
előfordulhatnak raktárkészleten, ezért kérjük amennyiben ilyen terméket választ
akkor elérhetőségeinken keresztül vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy pontosan
tudjuk tájékoztatni, hogy a kiválasztott termék esetleg raktáron van-e, vagy mi
a várható szállítási ideje. Fenntarjuk azon jogunkat, hogy amennyiben olyan
terméket választ ami nincs raktáron, akkor ajánlatot tegyünk megegyező vagy
hasonló paraméterekkel rendelkező termék ajánlására. Természetesen amennyiben
ajánlatunkat nem fogadja el, úgy az eredeti terméket fogjuk az Ön részére
biztosítani. A 40 kg-nál súlyosabb termékek esetén a szállítási határidő
48-72 óra!
Szállítási díjjak:
Bruttó 200.000 Ft feletti rendelés és max. 1db 30kg-os csomag esetén a szállítási
díj ingyenes! *Bruttó 200.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási díj
egységesen bruttó 2.500 Ft.
*Kivéve a 2m hosszúságot meghaladó termékek, illetve nagy terjedelmű
és/vagy nehéz és/vagy több csomagból álló árucikkek illetve azon árucikkek amikre
mindenképp szállítási költség fizetendő (pl. vegyszerek). Azon termékek amikre az alap
szállítási díjon felül extra szállítási költség fizetendő a termék adatlapján
külön felhívjuk a figyelmét és/vagy ügyfélszolgálatunk erről külön
tájékoztatja. Az extra szállítási költségről a megrendelést követően
ügyfélszolgálatunk még a kiszállítás előtt egyeztet Önnel ha ez nincs
feltüntetve a termék adatlapján! Fenntartjuk azt a jogot, hogy a rendelt
tételek függvényében a webáruház által számított vagy nem számított szállítási
díjtól eltérjünk. Erről rendelést követően ügyfélszolgálatunk írásban vagy
telefon tájékoztatja Önt és természetesen ha Ön ezt nem fogadja el akkor
rendelését minden következmény nélkül lemondhatja!
E-mail-en történő rendelés esetén a webáruháztól eltérő
szállítási díjakat alkalmazunk.
A webáruházunkba a minimális vásárlási érték szállítási költség nélkül 2500 Ft. 15 tételes megrendelés felett egyszeri, 3000 Ft-os komissiózási díjat számolunk fel (rendelés megbontása esetén, amennyiben a tételszám eléri a 15 tételt, felszámításra kerül a komissiózási díj).