VL SZIVATTYÚ KFT.
+36-29-320-150 Tel.: 06-29/320-150
Kapcsolatfelvétel E-mail: info@vlbt.hu
https://www.szivattyuwebaruhaz.hu/gfx/logo.pngVL Szivattyú Kft.+36-29-320-150info@vlbt.hucustomer support
Szivattyuwebaruhaz.hu

Elektronikus számla

Az elektronikus számláról:

Az elektronikus számlákat nem cégünk, hanem az e-szamla.hu partnerünk küldi ki, mert ők látják el digitális aláírással és időbélyegzővel. Tehát a feladó e-mail címe, ahonnan az elektronikus számlát megkapják: noreply kukac e-szamla.hu, ezt keressék meg a levelezésükben.

Új regisztráció:

Amennyiben még nincsenek regisztrálva az e-szamla.hu rendszerében akkor ez automatikusan megtörténik. Ilyen esetben 2db e-mail érkezik, egy a regisztrációról (ezáltal létrejön a fiók, ahová belépve, a jogszabályoknak megfelelően, a számla kiállítási dátumától számítva 8 évig, bármikor le tudják tölteni a számlát) és egy, ha kiállításra került a számla, ez időben eltér egymástól.

Meglévő regisztráció:

Ilyen esetben, már egy korábbi vásárlás okán a megadott e-mail címre kerül kiküldésre a számla.

Hibák:

Nem kaptam meg a számlát

Sokszor a levélszemétbe kerül a spam szűrők és vírusirtók miatt a számla, nézzék meg ott. Az is jellemző, hogy az internet vagy levelező szolgáltató rendszere blokkolja valamiért az e-szamla.hu feladót, ezt is ellenőrizzék a szolgáltatónál.

Elírták az e-mail címet

Ilyen esetben, ha új regisztrációról van szó, akkor minden a hibás e-mail címre fog megtörténni (regisztráció, számlaküldés). Ebben az esetben kérjük vegyék fel a kapcsolatot az e-szamla.hu ügyfélszolgálatával.

Nem arra az email címre ment a számla, amit rendeléskor megadtak

Ez akkor fordulhat elő, ha már regisztrálva lett e-szamla.hu fiók korábban, ilyenkor arra az e-mail címre kerül kiküldésre a számla. Ez jellemzően cégek esetén fordul elő, mert adószám alapján történik az azonosítás. Amennyiben már a korábban megadott e-mail cím nem jó, kérjük vegyék fel a kapcsolatot az e-szamla.hu ügyfélszolgálatával, mert ők tudják az e-mail címet megváltoztatni, mi sajnos ebben nem tudunk segíteni. Arra van lehetőségünk, hogy amenniyben az eszamla.hu rendszerében kijavításra került az e-mail cím, akkor ha nekünk ezt jelzik, akkor újra tudjuk küldeni az eredeti számlát a jó e-mail címre.

Vásárlási útmutató

Regisztráció

A regisztráció a  weboldal felső menüjéből, vagy lábléc menüjéből elérhető, vagy a weboldal oldalsó részén, található Bejelentkezés kezelőpanelen keresztül érhető el. Nyissa meg a regisztrációs  oldalt és töltse ki az ott található űrlapot értelemszerűen, majd kattintson az űrlap alján lévő "Regisztráció" gombra. Ekkor regisztrációjának sikerességét jelzi a weboldal, illetve adathiányosság esetén az űrlap marad a képernyőn, és figyelmezteti Önt, hogy mely rubrikák nem kerültek kitöltésre, vagy lettek helytelenül kitöltve. Sikeres regisztráció esetén a rendszer azonnal be is lépteti Önt a weboldalon, ekkor a "Bejelentkezés" panelen kiírásra kerül, hogy milyen néven jelentkezett be.

Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat.

Belépés

A Bejelentkezés panel mezőibe értelemszerűen írja be az e-mail címét, amellyel regisztrált és a hozzá tartozó jelszót, majd kattintson a mezők mellett található "Belépés" gombra. Bejelentkezés után a panel tartalma automatikusan megváltozik, kiírásra kerül, hogy milyen néven van bejelentkezve és kilépési, valamint jelszó változtatási lehetőségek jelennek meg.

Kijelentkezés

A webáruházból való kijelentkezéshez egyszerűen kattintson a "Bejelentkezés" panelen található Kilépés gombra. Ez a gomb csak akkor látható a panelen, ha Ön bejelentkezett előzőleg.

Elfelejtett jelszó

Ha elfelejtette jelszavát, akkor a Bejelentkezés panelen található "elfelejtett jelszó" feliratra kattintva megjelenik egy új oldal, mely bekéri azt az e-mail címet, amellyel Ön regisztrálva van webáruházunkban. Beírva ezt a címet és a Küldés gombra kattintva Ön erre az e-mail címre fog kapni egy levelet, melyben szereplő linkre rákattintva (vagy ha nem kattintható az Ön levelezőjében, akkor a böngésző ablak címsorába bemásolva) weboldalunk új jelszót generál Önnek. Ezt pontosan jegyezze fel (kis és nagy betűk számítanak), majd lépjen be vele, és igény szerint megváltoztathatja a jelszót (lásd jelszóváltoztatás).

Jelszóváltoztatás

Amennyiben szeretné jelszavát megváltoztatni, lépjen be a webáruházba a Bejelentkezés panel segítségével. Ezután megjelenik a Kilépéss gomb, valamint a "jelszóváltoztatás" link, melyre kattintva egy új oldal töltődik be. Az oldal bekéri az Ön jelenleg használatban lévő jelszavát, majd kétszer az új jelszót az esetleges elgépelések elkerülése végett. Töltse ki értelemszerűen, majd kattintson a Megváltoztat gombra. Ettől kezdve Ön az újonnan megadott jelszóval tud belépni webáruházunkba.

Vásárlás

Kosár: Katalógusunkban böngészve összeállíthatja kosarának tartalmát. A kiválasztott termék részletes adatlapján megtalálja minden eladó terméknél a "Kosárba" gombot, mely előtt egy kis rubrikában a kívánt mennyiséget töltheti ki. Alaphelyzetben ez 1 db-ra van beállítva, ahogy Ön is tapasztalja. A "Kosárba" gomb megnyomása után a kiválasztott termék a kosárba kerül, a weboldal pedig az Ön kosarának tartalmát tölti be. Ekkor még vásárolhat további termékeket tetszés szerint, a kosárban is változtathatja azok mennyiségét, illetve ki is vehet a kosárból terméket egyszerűen a "Kivesz" linkre (vagy pedig az "x" gombra) kattintva az adott termék sorában. Amennyiben változtatta a kosárban a mennyiségeket, kattintson a termékek felsorolása alatt található "Frissítés" gombra, ekkor a kosár automatikusan újraszámolja az árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket.
Amennyiben összeállította kosarának tartalmát és szeretné megvásárolni a termékeket, kattintson a "Megrendelem" gombra.

Vásárlás folyamata: A kosárból a "Megrendelem" gombra kattintva a szállítási mód kiválasztása oldalra érkezik, mint a vásárlási folyamat 2. lépése. Ezeket a lépéseket a fenti karikákban található számok, és alattuk felirat is jelzi egyértelműen, hogy éppen hol tart a vásárlási folyamatban. Ha a kosár oldalról nem a szállítási mód oldalra jutott, akkor Ön nem volt előzőleg bejelentkezve az áruházba. Ekkor egy bejelentkező ablak jelenik meg, melyen megteheti a bejelentkezést kosara tartalmának elveszítése nélkül. Ha még nem regisztrált vásárlónk, úgy a regisztrációt is elvégezheti a kosár tartalmának megtartása mellett.
A sikeres bejelentkezés vagy regisztráció után Ön a szállítási mód kiválasztásának lépéséhez jut.
Válassza ki egyértelműen a kívánt szállítási módot, majd kattintson a "Tovább" gombra. Mindenképpen szükséges egy szállítási módot kiválasztani, egyéb esetben a rendszer nem engedi tovább a vásárlási folyamatban.
Ezután a teljes végösszeg és adatok megadása oldalra kerül. Itt megtekintheti a fizetendő végösszeget, valamint az alatta található űrlapon meghatározhatja a számlázási és szállítási adatokat tetszőlegesen. Az Ön elérhetőségeinél egy Megjegyzés rovat formájában szöveges üzenetet is küldhet megrendeléséhez. Amennyiben kitöltötte az adatokat, kattintson a "Tovább" gombra.
A rendelés véglegesítése lépéshez ért. Itt már semmilyen adatot nem módosíthat, de minden adat amit Ön megatott, és minden megrendelt termék kiírásra kerül. Kérjük alaposan ellenőrizze le az összes adatot! Amennyiben hibát észlel, az alul található "Vissza" gomb segítségével visszaléphet a megfelelő lépéshez és javíthat.
Ha minden adatot rendben talált, kattintson a "Megrendelem" gombra. Ekkor a rendszer kiírja ha rendelése sikeres. A rendeléséről Ön is kap egy igazoló e-mailt, mely minden megadott adatot és megrendelt terméket tartalmaz. Sikeres rendelés után kosara újra üres állapotba kerül. Amennyiben befejezte a vásárlást, az oldal tetején található "Bejelentkezés" panelen kijelentkezhet a rendszerből.

Egyéb kérdéseivel forduljon hozzánk az elérhetőségeink (kapcsolat) oldalunkon található e-mail címen, vagy érdeklődjön további elérhetőségeinken.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes termékek, szimbolikus fotóval jelenek meg, nem a teljesen eredeti és az azzal megegyező termékről készül fotóval!